گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
اجرای طرح “کاج” در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

سومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی آشتاب در این جلسه با بیان اینکه آموزشهای لازم و پیشگیری در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است، اظهار داشت : آسیب‌های اجتماعی باید بر اساس بررسی‌ها و ریشه‌یابی درست، صورت گیرد و با آموزشهای فراگیر و تخصصی و راهکارهای عملیاتی و نو جهت جلوگیری از این فرایند اقدامات لازم صورت پذیرید.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان این‌که اگر نیروی کار گرفتار اعتیاد شود با کاهش بهره‌وری و اشتغال مواجه خواهیم شد، اظهار کرد: گرفتاری نیروی کار در دام اعتیاد باعث بروز حوادث سنگین در بنگاه‌های اقتصادی خواهد شد.

وی به اجرای طرح “کاج” در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کارگری اشاره و عنوان کرد: استان لرستان در اجرای طرح کاج در سطح ملی رتبه برتر را کسب کرده است

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اضافه کرد: در همین راستا نیز ۱۲۵ دوره آموزشی در محیط‌های کار در سطح استان برگزارشده و چهار همایش نیز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محیط کار با همکاری دستگاه‌هایی ازجمله علوم پزشکی لرستان، اداره کل بهزیستی لرستان، آموزش‌وپرورش استان و … برگزارشده است.

آشتاب اظهار داشت: صیانت از محیط و نیروی کار یکی از وظایف اصلی این وزارت خانه بوده و همه دستگاههای اجرایی باید با همکاری و تعامل در جهت رفع این آسیبهای اجتماعی فعالیت کنند .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید