گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۲:۵۳ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سازمان راهداری طی امسال ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی استان تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات که با موضوع برنامه‌ریزی بازگشت زائران اربعین و سفرهای پایانی تعطیلات تابستان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در طرح اربعین حسینی اداره کل راهداری استان در دو بخش زیرساخت ها و حوزه حمل و نقل پیگیری های لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل برنامه ریزی های لازم و جلسات متعدد برگزار شد و خوشبختانه در حوزه حمل و نقل و سوخت موارد به شکلی پیش رفته که تا به حال مشکل حاصی نداشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل با توجه به اینکه به پیک بارگشت زائرین اربعین حسینی در روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریورما می‌باشد، نیاز است دستگاه‌های اجرایی در خصوص تامین ناوگان همکاری لازم را با اداره کل راهداری استان داشته باشند.

شیروانی بیان کرد: در حوزه زیر ساخت، بعد از اربعین سال گذشته تمام نواقص و مشکلات محورها بررسی شد و طی اوخر سال گذشته و اوایل امسال، در چندین مرحله مدیران و معاونین سازمان را به استان دعوت کردیم و موارد مطرح و بازدیدها انجام شد که نتیجه آن اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به راههای استان بود.

وی به ایمن سازی محورهای مواصلاتی لرستان برای طرح اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون ۲۵۰ کیلومتر روکش اسفالت ، ۱۴۱ کیلومتر احیای روشنایی، ۴۰ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۲۵۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۱۵ هزار تابلو و علائم ایمنی، شانه سازی به طول ۶۰۰ کیلومتر به صورت رفت و برگشت انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان به دوربین نظارتی و کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی لرستان، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۸۳ دوربین در محورهای استان وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته و دعوت از رئیس مرکز مدیریت راه‌ها کشور قول مساعد داده شد که ۵۰ دوربین نظارتی و کنترل سرعت دیگر اضافه شود.

شیروانی در پایان گفت: همه همکاران در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان خادمی زائرین ابا عبدالله الحسین را یک سعادت می‌دانند و تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند به بهترین شکل ممکن وظیفه خود در خدمت رسانی به زائرین را انجام دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید