گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۱ :: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
استقرار ۱۱۰ اکیپ رفع حوادث در ایام نوروز/ تشکیل تیم های مدیریت بحران جهت مواقع ضروری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به تمهیدات مجموعه برای خدمت رسانی بهتر در ایام نوروزی وماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کشیک نوروزی شرکت‌ از ۲۶ اسفندماه فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال ادامه خواهد داشت.

یاسر اکبریان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۱۱۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو می‌باشد.

امبریان بیان کرد: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاههای اجرایی استان و حمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش گردشگران نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجاد تلاش مضاعف برای خدمت رسانی در استان شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید