گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۶ :: ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
بهبود وضعیت آب شرب این شهر تا پایان وقت امروز

بارندگی‌های اخیر در لرستان موجب کدورت آب چشمه‌ها و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم خرم‌آباد شد که با پیگیری‌های صورت گرفته فرآیند بهبود آب شرب شهروندان این منطقه تا پایان وقت امروز برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید اعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به تشریح عملیات اصلاح آب در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بارندگی‌های اخیر در لرستان موجب کدورت آب چشمه‌ها و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم خرم‌آباد شد که با پیگیری‌های صورت گرفته فرآیند بهبود آب شرب شهروندان این منطقه تا پایان وقت امروز برطرف می‌شود.

مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه آب شرب ۲۰ درصد شهر خرم‌آباد دچار کدورت شده است، افزود: با اقدامات صورت گرفته به منظور اصلاح لوله‌گذاری برای انتقال آب از چاه و تصفیه‌خانه، این مشکل به زودی مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: آب شرب مردم این منطقه از طریق چشمه تامین می‌شد که به دلایل مختلف دچار کدورت شده است، بر همین اساس همکاران ما اتصال آب چشمه را قطع کرده و در حال لوله‌گذاری برای اتصال آب چاه و تصفیه‌خانه به منظور تامین آب شرب هموطنان در این منطقه هستند.

مقیمی خاطرنشان کرد: در منطقه پشت بازار خرم آباد اصلاحات لوله‌گذاری برای اتصال به خط تصفیه‌خانه در حال انجام است و انتظار می‌رود تا پایان وقت امروز این عملیات پایان یابد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید