گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۰۹ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر به پایانه مرزی مهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه، ۱۳ هزار و ۶۰۷ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه، ۱۳ هزار و ۷۰۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۶۵۱ سفر با اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، افزود: تعداد ۶ هزار و ۶۴ نفر از زائران با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، ۷ هزار و ۴۵۸ نفر نیز با ۴۳۹ دستگاه مینی بوس و ۸۵ زائر با ۲۲ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده اند.

شیروانی بیان کرد: تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر ، ۳۵ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر ، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان لرستان بیان کرد: در حال حاضر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به صورت شبانه روزی در مرز مهران درحال انجام می باشد.

گفتنی است، طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید