گروه: خبر
تاریخ: ۱۶:۵۴ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
اعطای نشان برند برتر ملی، بـــه بیمارستان شفا خرم آباد

در کنگره سراسری برند ملّی، اقتدار ملّی نشان برند برتر ملی، بـــه بیمارستان شفا خرم آباد اعطا گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» که با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و صاحبان برندهای برتر کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بیمارستان شفا به عنوان یکی از برندهای برتر کشور در حوزه درمان، نشان ملّی برند برتر را دریافت کرد.

در مراسم اختتامیه این گردهمایی از برندهای شایسته ملی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز نمودند در قالب اعطای جوایز در سه محور و با عناوین نشان عالی برند ارزش‌آفرین ملی، نشان لیاقت مدیریت و کارآفرینی و نشان زرین اعتماد مصرف‌کننده قدردانی شد.

در این همایش دکتر ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کلید عبور از شرایط فعلی را سخت‌کوشی، عقلانیت، اجماع و مدارا دانست و گفت: می‌توانیم با اعتماد داخلی و سرمایه‌های اجتماعی و افزایش دارایی‌های نهفته در خلاقیت ایرانی برند ساخت ایران را اعتبار دهیم.

بیمارستان شفا خرم آباد یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان است که ۹ سال پیاپی به عنوان بیمارستان درجه یک طرح اعتباربخشی دست یافته است

رییس و مالک این بیمارستان دکتر روح اله فکوری از سرمایه گذاران موفق بخش خصوصی در لرستان است

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید