گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۱ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس لرستان

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تا پایان هفته جاری فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس شهری استان که وضعیت کرونایی آن‌ها قرمز است در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و در شهر‌های نارنجی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بصورت مجازی و مدارس دوره متوسطه اول و دوم هم بصورت ترکیبی برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید عیسی سهرابی به وضعیت آموزش در روستا‌ها هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۲۰ درصد دانش‌آموزان استان از زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی برخوردار نیستند که این تعداد بیشتر در مناطق روستا‌یی، عشایری و حاشیه‌ شهرها حضور دارند و با این احتساب فعالیت مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰ نفر در این مناطق بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان، آموزش و سلامت را دو عنصر اساسی در جامعه دانست وگفت: دغدغه مسئولان ستاد کرونا این است که هم آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامت جامعه تأمین شود.

وی در مورد رنگ‌بندی وضعیت کرونا در استان هم گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهر‌ستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان،پلدختر، ازنا، و چگنی قرمز و شهر‌ستانهای کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بر این اساس علاوه بر موارد بالا کلاس های دروس مهارتی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز در در کلیه شهرها و مناطق استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید