تاریخ: ۷:۵۸ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
اعلام وضعیت فعالیت آموزشی مدارس تا پایان سال ۱۴۰۰

استاندار لرستان در جلسه ستاد استانی کرونا با تأکید بر اهمیت آموزش حضوری دانش‌آموزان گفت: در مدارسی که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود آموزش حضوری یا ترکیبی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار با قدردانی از اینکه بیش از ۹۷ درصد فرهنگیان نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: برای دریافت نوبت سوم این واکسن هم انتظار بیشتری از فرهنگیان می‌رود چون این قشر زحمت کش الگویی برای جامعه و دانش‌آموزان هستند.

سرپرست آموزش و پرورش استان هم در این جلسه آخرین وضعیت آموزشی و تربیتی مدارس را تا پایان سال ۱۴۰۰ تشریح کرد و گفت: وضعیت آموزش در همه مقاطع شهری، روستایی و عشایری استان در شهرستان‌های با رنگ‌بندی زرد و آبی و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های نارنجی، حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.

سید عیسی سهرابی با بیان اینکه آموزش در مدارس شهری شهرستان‌های با رنگ‌بندی نارنجی، مدارس روستایی و عشایری شهرستان‌های قرمز و مدارس شهری متوسطه اول و دوم شهر‌های قرمز بصورت ترکیبی است گفت: فعالیت آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مناطق قرمز به صورت مجازی خواهد بود.

درآخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور که شامگاه جمعه ششم اسفندماه منتشر شد، شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، پلدختر و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستانها دورود، دلفان، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی ، شهرستان چگنی در وضعیت زرد و هیچ شهری از لرستان در وضعیت آبی قرار ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید