گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
افتتاح تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیمانکار قبلی به دلیل کوتاهی در کار خلع ید و پیمانکار جدید آغاز به کار کرده است، گفت: ظرف دو ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های راکد بود، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های ناتمام است، زیرا صدها هزار میلیارد تومان سرمایه هزینه پروژه‌های عمرانی شده، اما متاسفانه به سرانجامی نرسیده‌اند.

وی بیان کرد: عمر برخی از پروژه‌های عمرانی استان از دو دهه هم تجاوز می‌کند.

استاندار لرستان به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهم سطح دانشگاه لرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه سال ۹۷ شروع و سال ۹۸ عملیات اجرایی آن به دلیل سیل متوقف شد.

زیویار افزود: اعتبارات و مسایل فنی پروژه در سفر رییس جمهور اصلاح و ۱۸ میلیارد تومان به طرح اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار قبلی به دلیل کوتاهی در کار خلع ید و پیمانکار جدید آغاز به کار کرده است، گفت: ظرف دو ماه آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از تقاطع غیر هم سطح دانشگاه لرستان خواهیم بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: عنوان پروژه تقاطع غیر هم سطح دانشگاه لرستان است، اما تقریبا مورد استفاده شهروندان به ویژه ضلع شمال شرق خرم‌آباد است، از طرفی خروجی شهر هم محسوب می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید