گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۵ :: ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
سال گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شد / افتتاح مدرسه در روستای تلوری خرم‌آباد

با حضور دکتر مهاجرانی معاونت مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ، جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان ، سهرابی نماینده دکتر قلم چی رئیس بنیاد علمی و آموزشی قلم چی ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس ، ویس کرمی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان لرستان ، سهرابی سرپرست آموزش و پرورش استان ، محسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد ، معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس و جمع کثیری از مسئولین استانی ، مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم با شکوه مهندس رضوی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت : سهم عمده ای از ساخت و ساز مدارس کشور مدیون مشارکت خیرین است ، خیرینی که به دعوت مجامع خیرین مدرسه ساز استانها به این وادی وارد شده اند.

وی در خصوص پروژه قلم چی گفت : این مدرسه با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با صرف اعتبار ۶ میلیارد تومان و زیربنای آموزشی یکهزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته شده است.

در ادامه این مراسم مهندس غفوری نژاد اظهار داشت : در شش ماه اول سالجاری ۱۷ واحد آموزشی در قالب ۴۹ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش و دانش آموزان عزیز شده است .

وی خاطرنشان کرد : کارنامه درخشان همکاران بنده ائم از ناظرین و سرناظرین عزیز ، دفتر فنی ، واحد معماری ، واحدهای اداری و مالی ، باعث سربلندی و مباهات بنده است به نحویکه همه این عزیزان با کمترین حقوق و دریافت مالی ، بزرگترین و درخشانترین پروژه های عمرانی را در استان می سازند و البته باید برای ارتقای وضعیت معیشتی ایشان هم با همفکری سازمان متبوع ، سازمان برنامه و بودجه استان و استاندار فهیم و ولایی کار اساسی صورت بگیرد .

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بعنوان سومین سخنران این مراسم از ایجاد کمیسیون مدرسه یار خبر داد و تصریح کرد : بسیاری از خیرین مدرسه ساز علاقه مندند علاوه بر ساخت و تجهیز مدارس در راستای حمایت های مادی و معنوی از کودکان نیازمند هم فعالیت داشته باشند و بر همین اساس اسناد تفاهم نامه ایجاد کمیسیون مدرسه یار تدوین شده و بزودی به مرحله اجرا درخواهد آمد .

جعفری در ادامه اذعان داشت : در سال گذشته ۶ هزار و ۳۰۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شد و یکی از این خیرین سخت کوش ، بنیاد علمی و آموزشی قلم چی می باشد که با احداث ۳۰۰ مدرسه و کتابخانه در سطح کشور کاری کرده است کارستان.

دکتر مهاجرانی بعنوان مهمان ویژه نوسازی مدارس لرستان و آخرین سخنران این مراسم با تقدیر از همه خیرین مدرسه ساز ، اظهار داشت : ساخت و تجهیز مدارس از اهمیت فوق العاده ای برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان برخوردار است و معلمین و دانش آموزان عزیز باید دقت لازم را در نگهداری و صیانت از مدرسه و تجهیزات آن و به تبع آن از محیط زیست خود داشته باشند .

در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات عوامل اجرایی ساخت این واحد آموزشی قدر دانی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید