مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:
تاریخ: ۹:۵۷ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه‌ها

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در راستای افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه باید هرچه‌قدر می‌توانیم خدمات تخصصی در زیرساخت‌های موجود را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، میرهاشم موسوی در سفر به لرستان، تصریح کرد: در لرستان، شهرستان‌ها و در ستاد مرکزی همه تلاش می‌کنند توسعه خدمات از جمله توسعه‌ای و بیمه‌ای داشته باشیم و این رویکرد جز اولویت‌های ما است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: حضور ما نیز در شهرستان‌ها به این دلیل است که موارد را مورد مطالعه قرار داده و مطالبات مردم را ببینیم و نسبت به رفع موانع اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: باید قبل از انجام کار الزامات دیده شود و بعد در آن راستا اقدامات لازم انجام شود چون تجهیزاتی که خریداری می‌شود از مال مردم بوده و باید به درستی انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تفکیک شعبه از درمانگاه، گفت: گروهی برای مطالعه آمده‌اند و ما موظف هستیم که موانع را برطرف کنیم و برای رفع آن باید قبل از انجام کار تامل داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه باید تصمیمی گرفته شود که بهترین تصمیم باشد، ادامه داد: خدمات ما در بالاترین توان به کار گرفته می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد اما در بخش توسعه‌ای اقدامات مطلوبی انجام شده و در بخش حقوق بازنشستگان و بیمه آن‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

/انتهای پیام

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید