مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۵ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
تقویت تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی اولویت مهم سازمان است

تعمیق و تقویت تعاملات بین تامین اجتماعی و گروههای اقتصادی از جمله کارفرمایان و کارآفرینان استان از اولویتها و رویکردهای مهم سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در جشنواره معرفی و تکریم کارفرمایان برتر لرستان که ۲۵ بهمن در سالن همایشهای تامین اجتماعی با حضور معاون اقتصادی استانداری ،مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان، وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی وفعالان کارفرمایی ،کارگری وبازنشستگی برگزار گردید گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار ترویج پیدا کند و همچنین تقویت و توسعه تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی، افزایش رضایتمندی در بین گروه‌های کارفرمایی و الگوسازی از کارفرمایان در تولید و کارفرمایی است.

منوچهر گودرزی بیان کرد: شاخص‌هایی که برای انتخاب کارفرمایان برتر مدنظر قرار دادیم نهادینه کردن تولید کالای ایرانی با تحقق شعار سال، استفاده از فناوری و فنون دانش بنیان، افزایش تعداد کارگران و بیمه شده، نداشتن بدهی معوق و جاری، نداشتن دعاوی ماده ۱۴۸ قانون کار بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود: کارفرماهایی که شاخص‌های فرهنگی را نیزدر محیط کاری مدنظر قرار دادند، ویااستفاده از سامانه های غیرحضوری از دیگر شاخص‌های مورد نظر ما بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۷ سرویس مجازی وغیرحضوری داریم که باعث شده حضور مردم در ادارات تأمین اجتماعی خیلی کمتر از گذشته شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید