گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
اداره کل تامین اجتماعی لرستان در رتبه دوم کشور

اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان در ارزیابی سه ماهه اول سال جاری سازمان در رتبه دوم کشورقرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان گفت : خوشبختانه با تلاش وهمت همه همکاران بخش بیمه ای استان در شعب و ستاد استان توانستیم شاخصهای ارزیابی استان را که ارتباط مستقیمی با رضایتمندی مخاطبین سازمان دارد ارتقائ دهیم و دربین کل استان‌های کشور به رتبه دوم دست پیدا کنیم.

گودرزی با اشاره به برنامه های توسعه محور سازمان افزود: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یکی از طرح‌های تحولی سازمان تامین اجتماعی است که براساس آن دختران، زنان‌ خانه‌دارو دانشجویان توسط تامین اجتماعی بیمه می‌شوند و این امر را برای خانواده‌های ایرانی تسهیل کرده است.

وی اضافه کرد: در مورد خدمات غیرحضوری تحت عنوان طرح ۳۰۷۰، این کار در لرستان آغاز کردیم که براساس این طرح ۳۰ مورد از خدمات غیرحضوری و ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها کاهش داده و خوشبختانه با توسعه این طرح خدمات غیر حضوری از ۳۰ سرویس تاکنون به ۵۷ سرویس رسیده است.

گودرزی با بیان اینکه در مجموع ۲۳۵ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان بوده و از خدمات مختلف آن بهره‌مند هستند، یادآور شد: در مجموع از کل جمعیت لرستان، ۷۷۵ هزار و ۵۷۲ نفر با تامین اجتماعی در ارتباط بوده و از خدمات درمانی وبیمه ای سازمان استفاده می کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید