گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۱ :: ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
۱۳۷ هزار کارگر بیمه شده در لرستان فعالیت دارند

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان خبر داد: بیش از ۱۳۷ هزار کارگر تحت عنوان بیمه شده اجباری در۱۹ هزار و ۱۶۴ واحدکارگاهی استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، منوچهر گودرزی در مراسم زنگ کار که به مناسبت هفته کارگر در شرکت داروسازی،بهداشتی دکتر جهانگیر با حضور جمعی از مدیران حوزه کار و تامین اجتماعی انجام شد،ضمن تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه کار وتولید گفت:بیش از ۱۳۷ هزار کارگر تحت عنوان بیمه شده اجباری در۱۹ هزار و ۱۶۴ واحدکارگاهی استان مشغول فعالیت هستندو تحت پوشش تامین اجتماعی قراردارند.

وی افزود:درجهت حفظ حقوق کارگران، بیش از ۵۷ هزار و ۳۰۴ فقره بازرسی توسط بازرسین کارگاهی شعب تامین اجتماعی استان از کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی در سال گذشته صورت گرفته وکارگران شاغل و فعال در این کارگاهها در این فرایند نام‌نویسی شده اند.

گودرزی گفت:درراستای تقویت و گسترش فرهنگ کار و تولید و همچنین حمایت از کارآفرینان، رویکرد سازمان تامین اجتماعی بر پشتیبانی و تشویق کارفرمایان،حامی کارگر و ترغیب آنان در جهت حمایت از نیروهای مولد استوار است.

تصریح کرد:درسال گذشته برای ارائه خدمات کوتاه مدت به کارگران و بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در استان بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ کار، به صورت نمادین با اهدای گل به کارگران شرکت مذکور از زحمات و تلاش‌های این قشر قدردانی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید