رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۸ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
انقلاب اسلامی نگین درخشان تاریخ معاصر ایران است

رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این پیام آمده است؛ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است
این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب ایستادگی کرد.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.
لذا کسبه ولایتمدار بازار بزرگ لرستان، این ایام را مغتنم شمرده تا با حضور خود در هر چه باشکوه برگزار کردن این ایام و راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگ سبز زرین دیگر بر افتخارات خود بیافزاید.
۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد
از خداوند متعال تمنای تندرستی و حسن عاقبت به خیری و توفیق خدمت برای عزیزانی که با عمر خود در پاسداشت ارزش‌های انقلابی و ارمان های معمار کبیر انقلاب ، امام خمینی ره و مقام معظم رهبری حفظ الله، جهادگرانه و پرتلاش، حضور پیدا کردند، مسئلت داریم.

حشمت رحیمی
خزانه دار اتاق ایران
رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید