تاریخ: ۱۳:۱۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
توزیع ۴ هزار و سیصد بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

در آستانه شروع سال تحصیلی ۴ هزار و سیصد بسته لوازم‌التحریر توسط گروه صنعتی گلرنگ بین دانش آموزان آسیب‌دیده از سیل تحت حمایت کمیته امداد لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خبری سنگ نوشته، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به نیاز دانش آموزان به تهیه لوازم‌التحریر، پوشاک و هزینه‌های مرتبط با شروع سال تحصیلی گفت: ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس به‌صورت حضوری کالای موردنیاز دانش آموزان بی‌بضاعت را جمع‌آوری می‌نمایند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر کمک‌های مردمی و شرکت‌های تولیدی در کمک به جشن عاطفه‌ها از توزیع ۴۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر اهدایی گروه صنعتی گلرنگ به دانش آموزان آسیب‌دیده تحت حمایت از سیل خبر داد و افزود: بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی بین گروه تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم ویژه دختران و پسران شامل کوله، دفتر، خودکار، مداد تا پایان شهریور توزیع می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی افزود: بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی به همت خیران و کمیته امداد کمک‌هزینه تأمین لوازم‌التحریر دریافت می‌نمایند.

محمدی فارسانی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد و تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیرین حقیقی و حقوقی از طریق ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پرداخت الکترونیکی با کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به‌صورت آنلاین و انتخاب منطقه جغرافیایی و محل هزینه کرد می‌توانند در این برنامه مشارکت نمایند.

وی با تأکید بر اینکه مرحله سوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از طریق کمیته امداد و مسئولین مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید