شهردار خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
ایجاد درآمدهای پایدار یکی از مهمترین برنامه‌های ما است/ احداث کمربند سبز و افزایش سرانه فضای سبز خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: جذب و ایجاد درآمد پایدار یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سعید فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، به مهمترین و اولویت‌های شهرداری این شهرستان اشاره کرد و افزود: جذب و ایجاد درآمدهای پایدار یکی از مهمترین برنامه‌های ما است زیرا شهرداری در این زمینه مشکل جدی دارد.

وی افزود: آماده کردن زیرساخت‌ها برای ورود سرمایه‌گذاران نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری خرم‌آباد است.

شهردار خرم‌آباد گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و شروع پروژه‌های مورد نیاز در سطح شهر نیاز دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان مطرح کرد.

فتوحی توجه به مبلمان شهری را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و گفت: احداث کمربند سبز و افزایش سرانه فضای سبز خرم‌آباد نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری است، زیرا فضای سبز شهر نسبت به استانداردها اندک است.

به گفته وی اگر سالانه هجده هکتار فضای سبز اجتماعی احداث شود نیم متر به فضای سبز شهر اضافه خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد در خصوص جمع آوری زباله‌ها نیز توضیح داد: جمع‌آوری و دفن زباله‌ها به صورت سنتی  است و این نگاه و روش باید تغییر پیدا کند.

فتوحی گفت : به دنبال سرمایه‌گذار برای سکوی زباله هستیم تا برنامه‌های خود را در زمینه تفکیک زباله از مبدا و مقصد عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: جمع‌آوری زباله به روش سنتی جواب نمی‌دهد و باید نگاه نو در این زمینه داشته باشیم.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه موضوع ترافیک را نیز به طور ویژه در دستور کار داریم، گفت: استفاده از نیروهای جوان با انگیزه و جهادی در بدنه شهرداری مورد تأکید ما است.

فتوحی در پایان صحبت‌های خود در خصوص شهربازی کیو افزود: به سرمایه‌گذار پروژه اولتیماتوم داده‌ایم که اگر نتواند به تعهدات خود در قرارداد عمل نکند، قرارداد را فسخ می‌کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید