گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۰ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
کلنگ زنی ۵ پروژه بزرگ شهری در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه هدف ما در مجموعه مدیریت شهری باید تعریف پروژه‌های فاخر باشد، گفت: با توجه به دو برابر شدن بودجه شهرداری امسال حداقل ۵ پروژه در مقیاس تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر برای شهر تعریف کردیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داریوش بارانی بیرانوند امروز عصر در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر خرم‌آباد اظهار کرد: تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر که گره ترافیکی بزرگ شهر را حل کرد حاصل هماهنگی و تلاش مسوولان استانی و شهری بود.

وی با اشاره به اقدامات جهادگونه قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر، گفت: یکی از اهداف ما این بود که قرارگاه خاتم الانبیا در شهر بماند و خوشحال هستیم که با تکمیل پروژه شرایط برای ادامه کار قرارگاه در پروژه‌های دیگر از جمله تقاطع غیر همسطح امام رضا در ورودی مسکن مهر هم فراهم شد.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر اینکه نگاه ما به قرارگاه خاتم همواره نگاه سرمایه‌ای بوده است، گفت: کار قرارگاه خاتم اعتقادی و باور به توسعه است و معتقد هستیم شهرها اگر آباد می‌شوند با همت بلند است.

به گفته بارانی بیرانوند همکاری اعضا شورای اسلامی شهر در تامین مالی و تغییر مصوبات هم در پیشبرد پروژه بسیار مهم و تاثیر گذار بود.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه هدف ما در مجموعه مدیریت شهری باید تعریف پروژه‌های فاخر باشد، گفت: در کنار همه ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی لرستان و شهر خرم‌آباد با مشکلات متعددی مواجه است و با نگاه بخشی، اقدامات دم دستی و پروژه‌های کوچک نمی‌شود کارها را پیشبرد.
وی تاکید کرد: اگر دنبال ترمیم اعتماد و باور مردم هستیم و می‌خواهیم شهروند تماشاگر را به شهروند مشارکت جو تبدیل کنیم باید پروژه‌هایی که در زندگی مردم تاثیر اساسی دارد تعریف کنیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: در همین راستا و با توجه به دو برابر شدن بودجه شهرداری امسال حداقل ۵ پروژه در مقیاس تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر تعریف کردیم و امیدواریم با همدلی، وفاق و تلاش‌های شبانه روزی در انتهای سال کارنامه قابل ارائه داشته باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید