گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۴۳ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
بازدید از کارخانه شیر پگاه استان لرستان/ آمادگی دانشگاه لرستان در جهت کمک برای انجام تحقیقات و پژوهشهای کاربردی

از بخشهای مختلف کارخانه شیرپگاه استان لرستان بازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،از بخشهای مختلف کارخانه شیرپگاه استان لرستان بازدید شد.

با برنامه ریزی مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان و در روز سه شنبه، ۷ خردادماه، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با محوریت دانشکده دامپزشکی و همچنین گروه برق، از بخشهای مختلف کارخانه شیر پگاه استان لرستان بازدید کردند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان (دکتر محسن عباسی) و رئیس گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان (علی محمدی فر) نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید از مراکز صنعتی، تولیدی استان لرستان برای تقویت ارتباط هرچه بیشتر بین دانشگاه لرستان و صنعت، از جمله برنامه هایی است که در سالهای اخیر توسط مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، اجرا شده است.

همراه با بازدید، جلسه مشترکی بین بازدیدکنندگان و مدیران کارخانه شیر پگاه استان لرستان برگزار شد و در این جلسه هر دو طرف، بر تقویت هرچه بیشتر همکاریهای مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی تأکید کردند.

رئیس گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، علی محمدی فر نیز بر آمادگی دانشگاه لرستان در جهت کمک برای انجام تحقیقات و پژوهشهای کاربردی تأکید کرد.

وی گفت:«دانشگاه باید مسئله محور باشد و خوشبختانه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان صورت گرفته و انجام مستمر اینگونه بازدیدها، در همین راستاست».

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید