گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۹ :: ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بازدید میدانی حمیدرضا صفریان از محله‌های مختلف شهر خرم‌آباد

حمیدرضا صفریان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، به دیدار شهروندان ساکن کوچه پاکدشت سوم محله‌ی پشته حسین‌آباد خرم‌آباد رفت و از اقدام خودجوش آنها که چند روز پیش دست به نظافت عمومی کوچه زده بودند قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمیدرضا صفریان،شامگاه چهارشنبه، ۳۱ شهریورماه، همچون شب‌های قبل این بار هم راهی بازدیدهای شبانه از محله‌های مختلف شهر خرم‌آباد شد و در کوچه پاکدشت سوم حضور یافت و با مردم گفتگو کرد.

مطالبه‌ی اصلی اهالی این کوچه که تردد خودروها در آن زیاد است بهسازی آسفالت کوچه است که وضعیت مناسبی ندارد و فرسوده و تخریب شده است.

همچنین از دیگر مطالبات شهروندان این کوچه، ایجاد یک مکانیزم زیرساختی برای مهار آب‌های سطحی به هنگام بارش‌های جوی در فصل بارندگی است.

حمیدرضا صفریان، نیز راهی گلزار شهدای آرامستان اصلی شهر خرم‌آباد شد و از نزدیک، مشاهدات میدانی و بازدید خویش را انجام داد.

او همچنین، از خیابان بابایاری واقع در کنار اداره آموزش و پرورش استان لرستان، دوباره بازدید کرد تا پیگیری کند آیا قول‌‌هایی که در بازدید قبلی به مردم محل داده است توسط تیم مدیریتی شهرداری منطقه سه خرم‌آباد، اجرا شده است یا نه.

تعدادی از مردم این محل نیز از اینکه در این روزها شاهد هستند بالاخره پس از چند سال، کنده‌کاری چند سال پیش این خیابان، رو به ساماندهی و آسفالت گذاشته است خوشحال هستند و از پیگیری‌ها و نظارت‌های مستمر و میدانی حمیدرضا صفریان و حضور مداوم وی در بین مردم، سپاسگزاری کردند.

حمیدرضا صفریان،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد،گفت: وقتی به یک بازدید میدانی می‌روم مشکلات و مطالبات شهروندان را یادداشت می‌کنم و چند روز بعد، دوباره به محل مربوطه بازمی‌گردم و سنجش و ارزیابی می‌کنم چقدر بازدید پیشین، خروجی عینی برای مردم محل داشته است.

وی تأکید کرد:اکثر شب‌ها را به بازدیدهای میدانی از محله‌های مختلف شهر خرم‌آباد اختصاص میدهم‌؛ زیرا نوع مدیریت باید مردم‌محور باشد و از نزدیک و از زبان مردم، مشکلات و مطالبات آنها را شنید.

خبر: شهرام‌شرفی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید