استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۰ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
بانکها از تملک واحدهای اقتصادی خودداری کنند/ با امهال وام‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک کنید

استاندار لرستان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک‌های لرستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت ادامه فعالیت واحدهای اقتصادی در استان، بانک‌ها از تملک این واحدها تا جایی که می‌توانند خودداری کرده و با امهال وام‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار گفت: جلسه امروز با بررسی چند دستور کار مهم پیگیری شد و با توجه به مسائلی که در مدت زمان حدود ۵ الی ۶ ماه گذشته همه بانک‌ها با آن درگیر بودند، امید آن می‌رود با تصمیمات اتخاذ شده در یک بازه زمانی ۱۰ روزه حل شود.

فرهاد زیویار اظهار داشت: در شرایط کنونی با تدابیر اندیشیده شده هماهنگی بسیار خوبی میان حوزه اقتصادی استان و همه بانک‌ها به وجود آمده که می‌توان با به کارگیری ظرفیت‌های موجود تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات استان گرفت.

استاندار لرستان ادامه داد: همه مسئولین باید از فرصت‌هایی که در استان به وجود می‌آید نهایت استفاده را برده و درصدد انجام اقدامات راهگشا برای کمک به مردم باشند.

زیویار افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که در استان به وجود آمده و بسیار مهم است بانک‌های استان با نگاه رفع موانع، نسبت به پیشبرد اهداف اقتصادی اقدام کنند و در انجام اقدامات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی ر گفت: هرگونه پرداخت تسهیلات به مردم توسط بانک‌ها در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور یا سایر تسهیلاتی که در زمینه کمک به رونق اقتصادی و تولید در استان انجام می‌شود به منزله یک فرصت است که می‌تواند موجب گشایش اقتصادی شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان حتی الامکان شرایط را برای مردم در چارچوب رعایت قوانین و مقررات تسهیل کرده و همه درخواست‌هایی که به بانک وصول می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید