گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۱۵ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
با آغاز دهه فجر، آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن CNG خودرو افتتاح شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دومین آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن CNG خودرو در بروجرد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد در این خصوص گفت : به منظور کنترل ایمنی و جلوگیری از خطرات ناشی از انفجار سیلندرهای تحت فشار و مخازن CNG خودروها، به استناد مصوبه هیئت وزیران، سازمان ملی استاندارد ایران بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۶۷۹۲ اقدام به تایید صلاحیت آزمایشگاههای همکار در این خصوص می نماید.

وی افزود: با توجه به اینکه مخازن CNG در طول استفاده بر روی خودروهای سواری، دچار تنش های مکانیکی و خستگی وخوردگی گردند، انجام آزمون هیدرواستاتیک این مخازن به منظور بررسی این موارد اجباری بوده و سیلندرهای تحت فشار CNG جهت تست ادواری پس از شش سال استفاده، می بایست توسط این آزمایشگاههای مورد تایید استاندارد، تحت آزمون هیدرواستاتیک قرار گیرند.

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد اظهار داشت: تا کنون ۲ آزمایشگاه در شهر بروجرد توانسته اند تاییدیه لازم را کسب نمایند که امروز ۱۳ ام بهمن ماه با افتتاح آزمایشگاه همکار شرکت ایمن زاگرس بروجرد (با سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان)، این آزمایشگاه به بهره برداری رسید و منجر به اشتغال مستقیم ۸ نفر کارشناس تخصصی گردیده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید