دکتر حجت اله ناصرپور، کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۰ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
با رسانه‌ها هم‌‌پیمان می‌شوم چهره شهرم با توسعه‌‌ای چشمگیر متحول شود/ موزه دفاع مقدس به پاتوقی برای هویت‌شناسی جوانان شهر تبدبل خواهد شد

نشست هم‌اندیشی دکتر حجت اله ناصرپور، کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، دکتر ناصرپور در این نشست خود را خادم مردم شهر خرم آباد عنوان کرد و تاکید کرد: به منظور توسعه مبلمان شهری و ایجاد تحولی شگرف در چهره شهر پا به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشته‌ام و به هیچ‌وجه نیازمند پست و مقام و یا منافع شخصی نیستم.

وی در تبیین اهداف خود ابراز داشت: امروز با اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عموم و مدافعان بی‌چشمداشت حقوق شهر و شهروندی وارد هم‌اندیشی شده‌ام و برنامه مدون خویش جهت مدیریت شهر و رفع مشکلات شهری را با آنها مطرح می‌کنم و همسین‌جا اعلام می‌کنم این برنامه پیمان‌نامه من با شما و مردم شهر است‌. تصدیقی برای اینکه شاهد و پیگیر باشید اگر به صحن شورای اسلامی شهر راه پیدا کردم، موظم به بند بند این مفاد این برنامه عمل کنم.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه بیکاری بزرگترین معضل در استان لرستان، گفت: برای رفع بیکاری جوانان درایجاد کسب و کارهای کوچک وایجاد درآمد پایدار درمدیریت شهری در قالب جاده سلامت و پایگاه های سلامت وساماندهی پارک های عمومی برمبنای پیوست درآمدی استاندارد با فوریت اقدام خواهیم نمود.

دکتر ناصرپور تصریح کرد: ما لرستانیها به جای کارآفرینی ورویکرد درون زای اقتصادی به مشاغل دولتی و به ویژه نظامی روی آورده ایم؛.باید این وضع را تغییر بدهیم و به سوی توسعه کارآفرینی و مشاغل پایدار حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی شهرمان؛ اعتماد به جوانان وتکیه بر تجربه پیشکسوتان است و هرجا به جوانان انقلابی، متخصص، متعهد و با مدیریت جهادی اعتماد کردیم، گره‌های جامعه باز شده است.

دکتر ناصرپور در باب ضرورت درآمد ثابت در شهرداری ها عنوان کرد: به طورخاص با فعال کردن همه ظرفیت ها وابعاد صنعت گردشگری پایدار(طبیعت گردی،ژیئتوریسم و ژئوپارک)،بازارگردی و… وسازماندهی پلیس گردشگری)برای نیل به درآمدهای پایدار بهره خواهیم برد.

او تاکید کرد: باجلب همکاری سرمایه گذاران بومی درمناطق و محلات واسترداد اموال واراضی به یغما رفته؛ برای نیل به درآمدهای پایداربه طور متوازن مجموعه های چند منظوره فرهنگی ؛هنری ؛ آموزشی و ورزشی و تجاری ، ایجاد خواهیم نمود.

لازم به ذکر است: این کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر در همه سطوح مدیریت شهری ائم از فرهنگی،اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اهداف و برنامه‌های زیادی در نظر گرفته بود و همه موارد را تحت عنوان پیمان‌نامه با اصحاب رسانه ایراد نمود. در این میان ایده بدیع دکتر ناصرپور در حوزه فرهنگی که که تاکنون اجرا نشده است، بدین شرح عنوان شد:
باهمکاری شورای عالی هماهنگی دفاع مقدس استان ؛مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس استان را که جزء مبلمان شهری خرم آباد است؛ به پاتوقی برای سیراب شدن میل درونی به خودیابی و هویت شناسی جوانان ونوجوانان درهمه مقاطع آموزش ابتدایی تا مقاطع عالی تبدیل خواهیم کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید