گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۰ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
برخورد با متخلفان در بحث گران فروشی از اولویت‌های دولت است

ظهر امروز سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استاندار لرستان، علی‌اصغر صفری‌راد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شاهرخی رییس سازمان جهاد کشاورزی در راستای بررسی و نظارت بر بازار از تعدادی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خرم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، معاون اقتصادی استاندار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید در استان لرستان انجام شد.

سیروس ابراهیمی تاکید کرد:  گران فروشی و کم فروشی خط قرمز ما بوده و با هرگونه تخلفی در این زمینه بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

معاون استاندار لرستان تشریح کرد: نظارت مستمر و روزانه از فروشگاه‌ها انجام می‌شود و در ایام نوروز نیز گروه‌هایی به صورت ویژه این کار را انجام می‌دهند و  تا کنون کمبود جدی در بحث تامین کالاهای اساسی در سطح استان شاهد نبودیم و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ادامه تعطیلات نیز مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

وی برخورد با متخلفان در بحث گران فروشی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: مردم هرگونه تخلفی در فروش اجناس را با شماره ۱۳۵ در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان برخورد با متخلفان صورت گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید