گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۳۱ :: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
برخورد با نشریات و ادارات متخلف لرستان

رئیس گروه فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد: در راستای ساماندهی آگهی‌های دولتی و ثبتی با متخلفین برخورد قانونی بعمل می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد کاظمی افزود: کلیه ادارات موظف هستند آگهی های دولتی را از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع نمایند.

کاظمی ادامه داد: اداراتی که بصورت مستقیم و بدون هماهنگی ارشاد اسلامی اقدام به توزیع آگهی کنند به بازرسی استان معرفی خواهند شد.

او اضافه کرد: نشریاتی هم که آگهی های دولتی را بدون هماهنگی ارشاد اسلامی منتشر نمایند از چرخه توزیع آگهی های دولتی بمدت ۶ ماه خارج خواهند شد.

کاظمی تاکید کرد: هیچ کدام از نشریات نباید آگهی های ثبتی را به صورت تجمیعی چاپ کنند و در صورت مشاهده از حمایت‌های اداره کل ارشاد خارج شده و آگهی های دولتی آنها قطع خواهد گردید در این خصوص با روسای ادارات ارشاد شهرستان‌ها نیز مکاتبه گردیده است.

رئیس گروه فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک لرستان بصورت غیر قانونی آگهی های ماده ۳ را تجمیع کرده و به بخش خصوصی واگذار کرده است و ثبت اسناد باید بصورت مستقیم آگهی ها را به ارشاد اسلامی بدهد و این کار باعث می‌شود هزینه آگهی های ثبتی در سبد رسانه ها کاهش پیدا کند و دلیل اصرار ثبت به این عمل غیر قانونی مشخص نیست.

کاظمی تصریح کرد: متاسفانه برخی از دستگاه های دولتی چند پروژه را در قالب یک آگهی، تجمیع کرده و چاپ می‌کنند که این امر خلاف قانون بوده و ادارات دولتی برای هر پیمان باید آگهی جداگانه منتشر نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید