تاریخ: ۹:۲۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
برخورد با گرانفروشی عملی شود/ از ورود کشاورزان غیربومی به لرستان جلوگیری کنید

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تنظیم بازار با کار جهادی و برخورد با گرانفروشی عملی می شود که بایستی در اولویت کار دولت قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از گریت نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد با اشاره به اینکه مردم از افزایش قیمت ها گله مند هستند،اظهار داشت: تنظیم بازار با کار جهادی و برخورد با گرانفروشی عملی می شود که بایستی در اولویت کار دولت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی”  افزود: با وجود رودخانه‌های دائمی، فصلی و آبشارها در این استان باید زمینه مدیریت صحیح استفاده از آب انجام شود و نگاه تک بعدی در این زمینه نباید صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امروز کمبود آب در سطح کشور یک چالش جدی است، اما باید با مدیریت صحیح آن را اداره کرد.

امام جمعه خرم آباد گفت: تسریع در روشهای آبیاری قطره‌ای، اعمال مدیریت صحیح آب در کشور و لرستان، تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت مسئولین قرار گیرد. نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: از مسئولین مربوطه می خواهیم که از ورود کشاورزان غیربومی به استان جلوگیری کرده تا کاشت محصولات آبدوست گرفته شود.

وی در ادامه ولادت امام حسن مجتبی ع را تبریک گفت و تاکید کرد: دوران ده سال امامت امام حسن مجتبی (ع) یک دوران پر فراز نشیب از لحاظ اختلاف بود و معاویه از همه راه های ممکن جهت سخت گیری استفاده می کرد.

امام جمعه خرم آباد گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است، برای بازنگری از این رو باید در این ماه کمک به دیگران و نیازمندان، صله ارحام و غیره در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین  شاهرخی در ادامه از همکاری ارتش، سپاه پاسداران، سازمان آتش نشانی، شهرداری ناحیه ۲ که جهت آماده کردن مصلای جدید خرم آباد اقداماتی انجام داده اند تشکر کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید