گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۲ :: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
برپایی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در خرم آباد

مدیرکل صمت لرستان خبر داد: نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس با بیش از ۱۰۰ غرفه گشایش در محل نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد یافت و تا 31 شهریور ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهمن جعفری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در خرم‌آباد، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد آغاز بکار کرد.

وی هدف از برپایی نمایشگاه را دسترسی راحت خانواد‌ه‌‌ها برای خرید اقلام ویژه مدارس عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه که از امروز بازگشایی شده تا ۳۱ شهریور‌ ماه به فعالی خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود، عنوان کرد:۹۰ غرفه در نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس برپا شده که ۷۵ شرکت تولیدی و صنفی استان و ۱۵ شرکت از استان‌های دیگر شامل کیف و کفش دانش‌آموزان، نوشت‌افزار و سایر اقلام مورد نیاز مدارس است.

وی با اعلام اینکه لوازم عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف۲۰ درصدی عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در این نمایشگاه نوشت‌ افزارهای با کیفیت بالا عرضه شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید