گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۱ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
جلسه مشترک صندوق‌ بیمه کشاورزان ،روستائیان و عشایر استان لرستان با سازمان جهاد کشاورزی

جلسه مشترک مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان لرستان با رییس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد و در جریان آن مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان ضمن تشریح اهداف صندوق‌، تبادل نظر لازم در خصوص نحوه افزایش پوشش کشاورزان غیر ساکن و زنان خانه دار استان لرستان را به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با بیان اینکه شهرهای خرم آباد ، بروجرد و الیگودرز به ترتیب بیشترین بیمه شده را دارند.، خاطرنشان کرد: شهرهای زیر ۲۰ هزارنفر و همه روستاها شامل بیمه روستایی و عشایری می‌شوند.

عسگریان تصریح کرد : دولت به عنوان کارفرما دو سوم حق بیمه این افراد را به عنوان یارانه پرداخت می‌کند و بیمه‌شدگان فقط با پرداخت یک سوم حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه‌های اجتماعی، بازنشستگی، فوت و مستمری بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار کرد: دولت در جهت اجرای نظام رفاه و تأمین اجتماعی همه اقشار آسیب‌پذیر جامعه، زنان خانه‌دار، قالیبافان، کشاورزان، روستائیان و عشایر، جوانان، بیکاران، کارگران ساختمانی، و همه مشاغل ۲۳۰ گانه جهادکشاورزی و کسانیکه هیچ کارفرمایی ندارند، را مشمول این بیمه قرار داد و این افراد می‌توانند از خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برخوردار شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید