گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۵۷ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد

صبح امروز دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دوره از انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان لرستان حضور پررنگی داشتند و پس از بیان برنامه‌ها و ایده‌ها توسط ۴ نفر کاندیدا، این انتخابات برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در این جلسه ابزار داشت: ۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد در سطح استان فعالیت دارند که زمینه فعالیت‌هایشان متنوع است و‌عمدتا در راستای مبارزه با اعتیاد، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خیریه و یا سایر امور فرهنگی واجتماعی فعالیت دارند که تلاش‌های همه این عزیزان قابل تقدیر است.

کریم خورشیدوند ادامه داد: امروز ما شاهد برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد هستیم که به صورت همزمان در ۲۹ استان کشور برگزار می‌شود و امیدواریم این انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح منشا و خیر و نیکی برای استان باشد.

خورشیدوند تاکید کرد: تمامی ضوابط و اساسنامه هیات اجرایی به این عزیزان ابلاغ شده است و افراد منتخب وظیفه دارند به عنوان نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان در تمامی جلسات حضور داشته باشند و همچنین وظیفه دارند بر فعالیتها نقش راهبری و‌نظارت داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه اولویت استانداری مبارزه با آسیب های اجتماعی و رشد و بهبود وضعیت استان است، بیان کرد: بدون هیچ شائبه‌ای در راستای دردیف‌های ابلاغی اعتبارات از طرح های سازمان‌های‌مردم‌نهاد در هر زمینه‌ای حمایت می‌کنیم و دعوت می‌کنیم این عزیزان بیش از پیش با استانداری در ارتباط باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید