گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۴ :: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
برگزاری مجمع خیرین یاریگران زندگی در لرستان

صبح امروز مجمع خیرین باریگران زندگی در استان لرستان به عنوان هفدهمین استان کشور در استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رحیم نظری مدیرکل مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این جلسه گفت: امروزه یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی اعتیاد است و بزرگ مردان و زنان زیادی در قالب سازمان‌های مردم نهاد یا امور خیریه در زمینه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد کار می‌کنند که کارشان شایسته تقدیر و اجر معنوی است.

نظری ادامه داد: فقط درمان فرد معتاد کارساز نبوده و ایجاد اشتغال حین درمان ضروری است که ما را به سمت جامعه ای پاک و عاری از اعتیاد هدایت خواهد کرد.

او‌ اذعان داشت: طبق دیدار دکتر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با رییس جمهور محترم مقرر شد مجمعی مانند جامعه خیرین مدرسه‌ساز یا مجمع خیرین سلامت داشته باشیم و قطعا ثواب مبارزه با اعتیاد و بازگشت افراد به زندگی سالم هم کمتر از دیگر صالحات نیست. لذا مجمع خیرین یاریگران زندگی را بنیان نهادیم که کارکرد اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار در روند صیانت رهایی یافتگان است.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بیان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی زاییده اعتیاد هستند و ما با کمک سمن‌ها و مجمع خیرین یاریگران زندگی به درمان فرد معتاد، نجات خانواده فرد و در نهایت به نجات جامعه کمک خواهیم کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید