گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۲ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
بسته حمایتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان اختصاص می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان خبر داد: بسته‌های حمایتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان هم‌زمان با سایر خبرنگاران کشور، پیش‌بینی و اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد حسبن فتایی افزود: در روز‌های اخیر اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی استان لرستان بیش‌ترین نقش را در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد آرامش و امید عمومی داشته و با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا بوده‌اند که این برای همه‌ی ما غرورآفرین و ستودنی است و ما به نوبه خود از تلاش‌های‌شان تشکر می‌کنیم.

فتایی ادامه داد: توقف چاپ نشریات مکتوب به‌‌خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور نباید منجر به کم‌کاری و هم‌چنین دلسردی خبرنگاران محترم باشد. خوش‌بختانه با پیگیری‌های مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های این اداره کل با معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول‌های خوب و مناسبی جهت اهدا بسته‌های حمایتی برای اصحاب رسانه و مطبوعات استان لرستان صورت پذیرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع چاپ نشریات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، لازم است مدیر مسئولان نشریات استانی همگام با مطبوعات کل کشور تا شکست کرونا از این قانون تبعیت کرده و از طرفی دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تمام تلاش خود را جهت حمایتی عملی از اصحاب رسانه به‌کار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی به خبرنگاران بر اساس پروتکل‌ها و گزارشات معاونت مطبوعات از نحوه فعالیت ماه‌های گذشته نشریات مکتوب و هم‌چنین پایگاه‌های بر خط انجام می‌پذیرد که اطلاعیه دقیق آن طی روزهای آینده از طریق معاونت مطبوعات ابلاغ و اطلاع رسانی می‌شود.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید