رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:
تاریخ: ۹:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بلوک‌بندی و تنظیم نرخ‌نامه رهن و اجاره واحدهای مسکونی باید مشخص شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: با توجه به رشد تورم و عدم درآمد کافی نباید فشار بر روی مستاجر باشد متاسفانه قدرت تاب‌آوری کاهش پیدا کرده و ما به عنوان مسئول نباید بی تفاوت باشیم لذا بلوک بندی و تنظیم نرخ‌نامه رهن و اجاره واحدهای مسکونی باید مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، بهزاد منصوری اظهار داشت: اتاق اصناف مکلف شده براساس مبنای محاسباتی محدوده‌های بلوک ها را مشخص کرده تا از این طریق قیمت هر منطقه را مشخص شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: قیمت و ارزش هر ملک خصوصاً برای رهن و اجاره باید مشخص شود و هرکس بی محابا نرخ گذاری می کند همچنین می بایست تمام معاملات در سامانه املاک ثبت شود.

وی ادامه داد: نرخ رهن و اجاره در لرستان باید سازوکار و مکانیزم کاملاً قانونی داشته باشد و اگر نیاز به مصوبه کمیسیون نظارت باشد حتماً خواهیم گرفت مهم این است که رویه و مقررات قانونی مصوب شود.

منصوری اضافه کرد: زمان اجرای این طرح بسیار مهم است و به صورت ضربتی باید انجام و همچنین نظارت بر مشاورین املاک باید به صورت ویژه پیگیری شود چون از دغدغه های اساسی مردم است و باید نیروهای نظارت به صورت خاص انجام وظیفه کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید