گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۹ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بیشترین تردد سه ماهه در سه راهی چالانچولان – درود به ثبت رسید

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در سه ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۳۲میلیون تردد در محورهای لرستان به ثبت رسید که بیشترین میزان تردد به محور سه‌راهی چالانچولان-دورود اختصاص داشت. عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه تعداد ۳۲‌میلیون و ۵۲۰هزار و ۸۴۵‌وسیله‌نقلیه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در سه ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۳۲میلیون تردد در محورهای لرستان به ثبت رسید که بیشترین میزان تردد به محور سه‌راهی چالانچولان-دورود اختصاص داشت.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه تعداد ۳۲‌میلیون و ۵۲۰هزار و ۸۴۵‌وسیله‌نقلیه در راه‌های استان لرستان تردد داشته‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۴میلیون و ۳۷هزار و ۶۵۶ وسیله‌نقلیه ۴درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد شش میلیون و ۴۸۱هزار و ۳۴۳دستگاه بود که در مقایسه با هفت میلیون و ۴۷هزار و ۵۸۵ تردد سال گذشته با ۸درصد کاهش روبرو گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین تردد به تعداد یک میلیون و ۴۰۵هزار و ۵۳۹ وسیله نقلیه به محور سه‌راهی چالانچولان-دورود اختصاص داشته و کمترین تردد سهم محور بروجرد-بیرانشهر با ۸۵هزار و ۲۴۸ وسیله نقلیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت متوسط وسایل‌نقلیه در محورهای استان در سه‌ماهه امسال ۷۷کیلومتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ تغییری نداشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید