تاریخ: ۸:۰۷ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد با جدی شدن تهدید کرونای هندی

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر تشدید محدودیت‌های کرونایی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بکارگیری همه ظرفیت‌ها از ورود و شیوع این ویروس جهش‌یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌ سنگ‌نوشته، جعفر طولابی در جلسه ستاد مدیریت کرونا در این شهرستان، با اشاره به اهمیت بالای سلامت جامعه، اظهار کرد: انتظار می‌رود مصوبه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به نحو مطلوبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، بیشتر شود، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی با بکارگیری همه ظرفیت‌ها از ورود و شیوع این ویروس جهش‌یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان، از اداره صمت خواست بر فعالیت اصناف طی هفته جاری با کنترل بیشتری نظارت کنند و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام شود.

طولابی با بیان اینکه متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی گروه‌های شغلی شماره یک رها شده است، افزود: در برخی مراکز خرید پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود که انتظار می‌رود نسبت به فعالیت این‌گونه مراکز تجدیدنظر و مقررات با شدت بیشتری اجرایی شود.

وی از نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست کرد در تجمع‌های مربوط به مراسم‌های خاکسپاری برای اعمال جرائم خودرویی حضور پررنگ‌تری داشته باشند، شهرداری نیز نسبت به انسداد ورودی‌‌های آرامستان‌ها اقدام کند تا از گسترش بیشتر کرونا جلوگیری گردد.

فرماندار خرم‌آباد بر اعمال محدودیت‌های بیشتر در وسائل حمل‌ونقل درون و برون شهری تاکید و تصریح کرد: شهرداری‌ها نسبت به خاموشی پارک‌ها و مسدودکردن مبادی برای اتراق در فضای سبز اقدام کند، چرا که شاهد حضور بالای شهروندان در این فضاها هستیم.

طولابی با تاکید بر اینکه مراسم شب‌های قدر در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز در فضاهای باز با جمعیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه در مساجد و اماکن مسقف برگزاری هرگونه مراسم ممنوع است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید