گسترش افسارگسیخته ویروس کرونا:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۰۶ :: ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
تعطیلی ادارات لرستان تا شنبه هفته آینده/ میزان جرایم ترددها به دو برابر افزایش می‌یابد

استاندار لرستان از اجرای طرح ممنوعیت سفرها به استان در پی اعلام تعطیلی از دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، استاندار لرستان در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر رئیسی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی‌ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود. 

وی اظهار داشت: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می‌شود.

استاندار لرستان گفت: در تصمیم امروز ستاد مقرر شد میزان جرایم ترددها به دو برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای بازپرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می‌رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هموطنان برای سفر به لرستان برنامه‌ریزی نکنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید