گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۹ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
تقدير و تجليل از زحمات پرسنل خدمات کادر درمان به مناسبت روز کارگر

همزمان با روز كار و كارگر مراسم تقدير و تجليل از زحمات پرسنل خدمات بيمارستان و نيروهاي تاسيسات و آشپزخانه با حضور دكتر آرش امين رئيس بيمارستان شهيد مدني خرم آباد و ديگر مسئولين اين بيمارستان انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با روز كار و كارگر مراسم تقدير و تجليل از زحمات پرسنل خدمات بيمارستان و نيروهاي تاسيسات و آشپزخانه با حضور دكتر آرش امين رئيس بيمارستان شهيد مدني خرم آباد و ديگر مسئولين اين بيمارستان انجام گرفت.

دكتر آرش امين در این مراسم گفت : فرا رسيدن هفته كار و كارگر و روز جهاني كارگر بهانه‌اي است تا ضمن تبريك و گراميداشت اين مناسبت به نيروهاي سخت‌ كوش و تلاش‌گر خدماتي ، با مروري بر خدمات اين عزيزان، زمينه بهبود و ارتقاي شرايط زيست و زندگي آنان را نيز مورد توجه قرارداده و هر آنچه مي‌توانيم براي اين امر به انجام رسانيم.

سپس حجت الاسلام سوري نماينده دفتر نهاد رهبري در بيمارستان اظهار داشت : كار يك ارزش و يك عبادت است و اجر كارگران در آستان حضرت حق محفوظ و مثبوت است چرا كه عمر خود را در كاري صرف مي كنند كه هم جنبه خدمت به خانواده دارد و هم اجتماع ، كه اين خدمت پيش خداي متعال گرامي و عزيز است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید