در بزرگداشت فرهنگ جانبازی صورت گرفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
تقدیر از کارمند جانباز اداره کل امور مالیاتی استان لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و به منظور گرامی داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، مراسم بزرگداشتی با حضور مدیریت و کارکنان مجموعه مالیاتی استان بعد از نماز جماعت در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید. در پایان این مراسم توسط محمدی […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و به منظور گرامی داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، مراسم بزرگداشتی با حضور مدیریت و کارکنان مجموعه مالیاتی استان بعد از نماز جماعت در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

در پایان این مراسم توسط محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان، با اهدای لوح سپاس از حسین ساکی جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد. در این تقدیرنامه خطاب به ساکی آمده است:
یقین دارم، اگر ایثار و پایمردی رزمندگان اسلام نبود حماسه های ماندگار دوران پرافتخار دفاع مقدس به گونه ای دیگر رقم می خورد و اگر امروز هم چراغ نورانی معرفت جانبازان و ایثارگران نباشد فضیلت ها و ارزش ها به فراموشی سپرده می شوند. پس باید قدردان این نعمت بی بدیل خداوند بود و آن را چون جان عزیز و گرامی داشت.

برای بنده افتخاریست که همزمان با سوم خرداد که یادآور استقامت و پایداری ملت ایران، از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و شجاعت و شهامت جانبازان و اوج خدا باوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، از تلاش های بی وقفه شما جانباز گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور اسلامی، خستگی ناپذیر، همچنان جانبازی می کنید، تقدیر نمایم.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید