اجرای بند ۵ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
تاریخ: ۸:۳۱ :: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
توزیع آگهی‌های شرکت برق و آب و فاضلاب لرستان از طریق اداره کل ارشاد استان

در راستای اجرای بند ۵ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد آگهی‌های مناقصه و مزایده‌ شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب لرستان از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در راستای اجرای بند ۵ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج‌شنبه با حضور منصور ساکی بازرس سازمان بازرسی استان و احمد کاظمی بازرس این اداره کل و نمایندگان شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب استان صورتجلسه‌ای بین  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ادارات برق و آبفا تنظیم شد که براساس آن مقرر شد آگهی‌های مناقصه و مزایده این ادارات به  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به منظور چاپ در نشریات ارسال شود.

رسانه‌های استان لرستان ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر سازمان بازرسی استان به منظور اجرای قانون توزیع و نشر آگهی‌های دولتی از همکاری ادارات برق و آبفا به منظور اجرای قانون تقدیر کردند.

گفتنی است قانون مربوط به نشر آگهی‌های دولتی مصوب ۱۳ تیر ۱۳۳۶ و متعاقباً بند ۵ از ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین ضوابط توزیع و نشر انواع آگهی‌های دولتی در داخل و خارج از کشور را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانسته و بر تمرکز این امور در این وزارتخانه تصریح کرده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید