گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۸ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
توسعه استان‌های زاگرس نشین در دستور کار هیات دولت قرار دارد

استاندار لرستان گفت: توسعه استان‌های زاگرس نشین در دستور کار هیات دولت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه با معاونین در سالن جلسات استانداری به خبرنگاران گفت: حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل بانک رفاه را در استان لرستان آغاز اجرایی شدن رویکرد ریاست محترم جمهور در خصوص توجه بیشتر به استان‌های زاگرس نشین است.

وی، ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران در لرستان، خاطرنشان کرد: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تیم کاری به استان لرستان ماحصل چندین ماه دیدار، گفتگو و مذاکره بود که نتایج خوبی از جمله حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور به عنوان اولین سفر به استان‌های زاگرس نشین را در پی داشت.

استاندار لرستان تصریح کرد: در هر گوشه‌ای از مملکت که کم و کسری وجود داشته باشد و مورد کم توجهی قرار گیرد ضرر و زیان آن متوجه کل کشور خواهد شد، لذا این سفر مقدمه‌ای برای شروع کار و آغاز اجرایی شدن رویکرد ریاست جمهوری در خصوص توجه بیشتر به استان‌های زاگرس نشین است و لازم است پروژه های ناتمام و طرح‌های مختلف اقتصادی که می‌توانند موجب توسعه و بالفعل شدن ظرفیت های استان شوند در اولویت قرار گیرند.

زیویار با بیان اینکه بخش معدن را باید به صورت خاص در لرستان در نظر گرفت، گفت: لرستان از نظر معادن غنی و ارزشمندی همچون فروسیلیس،منیزیم و کربنات کلسیم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن بستر مناسب مالی بتوانیم ضمن برگزاری جلساتی در مرکز و استان با حضور نمایندگان بانک رفاه، تیم مدیریتی استان و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان ،گردشگری ،حوزه صنعت و معدن و .. بتوانیم آنها را تقویت و به سمت تولید و بهره‌برداری پیش ببریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید