گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۳ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
توقیف پراید با ۲۱ کیلوگرم تریاک در پلدختر/ حمل تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف 21 کیلو گرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در تشریح  این خبر بیان داشت: در راستای طرح هاي عملياتي و هدفمند پليس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان چگنی از انتقال مقاديری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه سواری پراید در پوشش مسافرت خانوادگی مطلع و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری پراید در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبی به استان های  همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان چگنی پس از هماهنگی قضائی در محور اندیمشک – خرم آباد  موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۲۱ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید