گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۳۴ :: ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
توقیف ۲۸ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و توقیف ۲۸ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی ظهار داشت: مأموران انتظامی خرم آباد در ادامه اجرای سلسله طرح های مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت برخورد با خودروهای حامل بار قاچاق ؛ طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی چند عملیات، ۲۸ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را توقیف و در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق خارجی فاقد مجوز شامل، لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیک، کودشیمیایی، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، احشام و طیور، لوازم خانگی، روغن ماشین، اسباب بازی، پوشاک و … را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ۲۱ متهم در این راستا دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۱ میلیارد ۱۴۷ میلیون ریال برآورد کردند.

سردارالهی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اصلی پليس است، خاطر نشان کرد: پلیس با طرح ريزي های عملياتي، شبانه‌ روز محورهاي مواصلاتي به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا را مورد پايش و کنترل قرار داده و با قانون شكنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید