قائم مقام شرکت داروسازی دکتر جهانگیر:
گروه: خبر
تاریخ: ۱۸:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تکریم و حمایت از نیروی کار در دستور کار شرکت است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر در استان لرستان گفت: تکریم و حمایت از نیروی کار همواره در سرلوحه اقدامات این مجموعه بوده است. دکتر مونا جهانگیر در جمع مسولان استانداری لرستان، فرمانداری خرم […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر در استان لرستان گفت: تکریم و حمایت از نیروی کار همواره در سرلوحه اقدامات این مجموعه بوده است.
دکتر مونا جهانگیر در جمع مسولان استانداری لرستان، فرمانداری خرم آباد، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، مسولان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و … افزود: این شرکت همواره حمایت از ایده ها و ارتقا ظرفیت های رشد و توسعه فردی کارکنان را در دستور کار قرار داده و امروز با گذشت بیش از سی و پنح سال فعالیت در عرصه کار و تولید ایران و استان لرستان، یکی از کارفرمایان حامی کارگر در استان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه این مجوعه به کارکنان ، نگاه ارزش آفرینی و ارزش محوری است و حمایت از نیروی کار و تولید باکیفیت در راس فعالیت های این شرکت دانش بنیان است.
قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: این مجموعه در زمینه حمایت از نیروی کار ، پرداخت حق بیمه و … از خوش حساب ترین شرکتهای استان است که بخشی از کارکنان واحدهای مختلف این شرکت در سال های اخیر بازنشسته شده اند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان

فعالیت های داروسازی دکتر جهانگیر تخصصی و ریشه دار است
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش استان لدستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در این واحد صنعتی و تولیدی گفت: این شرکت از واحدهای تخصصی و ریشه دار استان و کشور است.
بهزاد منصوری افزود: دکتر جهانگیر و تیم کاری اش از جمله شرکتهای دانش بنیان و البته ریشه دار کشور و استان لرستان است که با اجرای رویکرد تحول در تولید توانسته است طی این سالها با موفقیت حرکت کند.
وی ادامه داد: این موفقیت ها علاوه بر تدابیر مدیریتی در سایه کارگروهی، همکاری و تعامل مطلوب نیروی کار به دست آمده است .
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان لرستان ضمن تقدیر از تلاش های این مجموعه در زمینه برگزاری این مراسم گفت: شرکت داروسازی دکتر جهانگیر از واحدهای توانمند در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه گیاهان دارویی است و امیدواریم روز به روز بر موفقیت های این مجموعه ، افزوده شود.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان
داروسازی دکتر جهانگیر از افتخارات کار و تولید استان است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر ، شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر را از افتخارات کار و تولید استان لرستان معرفی کرد.
علی آشتاب افزود: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از جمله شرکتهای دانش بنیان موفق استان است که در سال های اخیر در زمینه های مختلف حمایت از حقوق کارگران، برخورداری از گروه های کار نمونه و …پیشگام بوده است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت و کارکنان این مجموعه ، ادامه داد: صیانت از حقوق کارگران، تقویت تشکل های کارگری و …ابزارهای موثری برای ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در جامعه کار و تولید است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید