گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
کارگران پشتوانه اصلی کشور در مقابل هجمه های اقتصادی دشمنان هستند

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : کارگران پشتوانه های اصلی کشور در مقابل دشمنانی هستند که می خواهند به اقتصاد ایران اسلامی ضربه بزنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جهانی شامگاه سه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار  و رفاه اجتماعی در لرستان با بیان اینکه هفته کار و کارگر نماد همبستگی بین کارگر و کارفرما است ، اظهار کرد : هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی و از تلاشگران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم .

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه باید دستاوردها ی کارگران و نظام را به مردم معرفی کنیم ،گفت : در هفته کارگر سعی داریم از کارگران ، کارفرمایان ، خانواده های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان نه نحو شایسته ای تقدیر کنیم .

جهانی کارگران را ستون محکم و همیشه استوار تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و خاطر نشان کرد : مدیران شورای هماهنگی وزارت مردم در استان به گرامیداشت هفته کارگر توجه جدی کنند و باید فراتر از همه کارهای روزمره خود با جدیت تمام قدردان این قشر عظیم و زحمتکش جامعه باشند.

در ابتدای این جلسه هریک از مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید