گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۲۹ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
جابجایی ۶ هزار و ۴۷۸ زائر اربعین از لرستان به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از ۲۷ مرداد تا چهارم شهریور ماه، ۶ هزار و ۴۷۸ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی در این خصوص اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از ۲۷ مرداد تا چهارم شهریور ماه، ۶ هزار و ۴۷۸ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۳۱۷ سفر با اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، افزود: تعداد ۲هزار و ۵۳۵ نفر از زائران با ۷۳ دستگاه اتوبوس، ۳هزار و ۹۰۷ نفر نیز با ۲۳۵ دستگاه مینی بوس و ۳۶ زائر با ۹ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده اند.

شیروانی بیان کرد: در تعداد سفرهای امسال با ۳۱۷ سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳۲، ۳۷ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال با ۶ هزار و ۴۷۸ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵ هزار و ۱۷۹ نفر ، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر گشتهای راه و ترابری به تعداد ۳۵ تیم به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری و شرکت های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت رسانی به زائران نظارت دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید