گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۵۶ :: ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
جهاد کشاورزی تعطیل نیست/ پیشگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۱ درصد پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز را نسبت به سال ۹۹ داشته‌ایم، گفت : سال گذشته ۱۸۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که از این تعداد توانستیم با حکم مراجع قضایی حدود ۱۹ هکتار را اعاده به وضع کنیم.*

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سید عماد شاهرخی در حاشیه گشت نوروزی حفاظت از امور اراضی استان اظهار کرد: از ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲ اکیپ با ۵۰۰ نفر روز ماه کار حفاظت از ۷۸۰ هزار ارضی زراعی و باغی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای هر گونه تغییر کاربری به مدیریت امور اراضی استان و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن تأکيد بر مشارکت شهروندان در راستای حفاظت از اراضی استان، گفت: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۱ هرگونه تغییر کاربری را اطلاع رسانی کنند.

شاهرخی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۱درصد پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز را نسبت به سال ۹۹ داشته‌ایم، عنوان کرد: سال گذشته ۱۸۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که از این تعداد توانستیم با حکم مراجع قضایی حدود ۱۹ هکتار را اعاده به وضع کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید