تاریخ: ۷:۰۸ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
حال شهر ما خوب نیست/ ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان وجود دارد

علی محمدی نیا، ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد را به دو حوزه صنعت و اقتصاد سم مهلکی برای صنایع کشور بویژه استان لرستان دانست و تاکید کرد: این روزها حال شهر ما خوب نیست، حال جوانان و بازنشستگان ما خوب نیست ، رتبه اول بیکاری، رتبه اول خودکشی، رتبه اول مهاجرت و ... نشانه های وخامت حال شهر و استان ما ...

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی محمدی نیا از فعالین حوزه اقتصاد و صنعت کشور در آیین تجلیل از اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار در مقام میزبان به رسم ادب، پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خیرمقدم به اصحاب و فرهیختگان رسانه لرستان و با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، اظهار داشت: روزنامه نگاری و خبرنگاری در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته از مشاغل معتبر و درجه یک محسوب می شود، خبرنگاری یک شغل بسیار تاثیرگذار در تمام جوامع است، بنده معتقدم به رسانه باید بیشتر از سایر اصناف اهمیت داد و نگاهی ویژه کرد زیرا خروجی، دستآورد و کارکرد رسانه ها به نفع چشم انداز فرهنگ عمومی جامعه است.

این فعال حوزه صنعت و اقتصاد، ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد را به دو حوزه صنعت و اقتصاد سم مهلکی برای صنایع کشور بویژه استان لرستان دانست و تاکید کرد: این روزها حال شهر ما خوب نیست، حال جوانان و بازنشستگان ما خوب نیست ، رتبه اول بیکاری، رتبه اول خودکشی، رتبه اول مهاجرت و … نشانه های وخامت حال شهر و استان ما است؛ ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان وجود دارد که متاسفانه اطلاع رسانی نشده ، دوستانی مدعی هستند که کارخانه ها را داریم روشن می کنیم ولی به جرات می گویم هیچ اتفاق خوشایندی نتوانسته اند در این زمینه رقم بزنند.

علی محمدی نیا مدعیان روشن کردن کارخانجات و صنایع خاموش را در حضور اصحاب رسانه استان به مناظره خواند: اصحاب محترم رسانه کمک کنید مردم پای صندوق رای بیایند و کسانی که در صنعت و اقتصاد حرفی برای گفتن دارند را انتخاب نمایند زیرا مشکل جامعه ما به این دو حوزه مهم و حیاتی برمی گردد، همه ما عاشق این مملکت هستیم اگر کسی را انتخاب کردید که در حوزه های صنعت و اقتصاد می توانست باری از دوش مردم بردارد و سبب پیشرفت استان شود بنده هم او را حمایت خواهم کرد ولی مدعیان روشن کردن صنایع خاموش را به مناظره می خوانم.

دکتر علی محمدی نیا برادر مرحومه زنده یاد دکتر اعظم محمدی نیا ملقب به بانوی امید و کاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان است که در سال ۱۳۹۷ به دلیل ایست قلبی و تنفسی دعوت حق را لبیک گفت.

لازم به ذکر است: علی محمدی نیا دانش آموخته دکتری مهندسی مواد متالوژی (PHD) و همچنین کارشناس حقوق است که هم اکنون مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گران صنعت (آدنیسکو) می باشد.

این مراسم به همت انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان برگزار شد و لوایح تقدیر به ۵٠ نفر از پیشکسوتان و فرهیختگان رسانه استان اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید