گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۲۸ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دایر شدن پست‌های هلال‌احمر لرستان در روز ۱۳ فروردین‌ماه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: اعضای جوانان این جمعیت در قالب پست‌های روز طبیعت خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط‌زیست ارائه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی به اجرای طرح پویش «چهلچراغ» و یادواره «رفیق خوشبخت» اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در طرح‌ها دعوت شده‌اند.

وی افزود: هفت هزار و ۱۰۰ مورد اقلام فرهنگی نیز در بین مسافران با موضوعات مختلف توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان به خدمات طرح «سحاب» و سامانه «حرکت‌های بشردوستانه» اشاره کرد و گفت: ۳۷ منطقه تحت پوشش این طرح در استان قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه در قالب این طرح ۳۲ مکان نیز ایمن سازی شده و از ۱۲۴ حادثه و آسیب پیشگیری شده است، یادآور شد: همچنین به ۱۵۲ نفر خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و سنجش فشار خون ۴۲۷ نفر نیز صورت گرفته است.

وی همچنین به خدمات ویژه روز ۱۳ فروردین پرداخت و گفت: در این روز اعضای جوانان در قالب پست‌های مذکور خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از سوانح محیط زیستی ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان ادامه داد: امیدواریم تا پایان سفر‌های نوروزی کماکان خدمت‌رسانی به نحو مطلوب و شایسته مسافران در استان از سوی جوانان هلال احمر ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید