معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
تاریخ: ۱۱:۴۰ :: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
در انتصاب مدیران جوانگرایی و بوم‌گرایی در اولویت قرار دارد/ رسانه‌ها چشمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان صبح امروز در نشست خبری با جمعی از رسانه‌های برخط شهرستان خرم آباد تاکید کرد: در بحث انتصابات مدیران توجه به شاخصه بومی بودن و جوانگرایی مدیران مد نظر استانداری لرستان است اما انتخاب نهایی در انتصابات بر عهده وزارت مربوطه است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار با اشاره به لزوم ارتباط مداوم استانداری با رسانه و اشراف بر سایر مشکلات استان افزود: ما گزینه های لایق و موثر در بهبود وضع فعلی را معرفی خواهیم کرد و انشالله افراد توانمند بومی، جوان و باتجربه برای خدمت شایسته در عرصه مدیریت منصوب خواهند شد.

دکتر ستاری خود را لر اعلام کرد و رفع مشکلات، محرومیت‌ها و مبارزه با سایر آسیبهای اجتماعی در استان لرستان را وظیفه مسئولین دانست و تاکید کرد: مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی ما را رنج می‌دهد لذا هیچ مدیری به بهانه تغییر در انتصاب حق ندارد کار مردم را به تعویق بیندازد و باید تا آخرین روز کاری خود در رفع و رجوع کار مردم کوشا باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در باب اهمیت کار رسانه عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها چشمان بیدار لرستان و جامعه اسلامی کشور عزیز ایران هستند که در بیان مشکلات وکشف معضلات جامعه بازوی کمکی اشراف مدیران در حل مشکلات هستند.

او با اشاره به مشقت‌های شغلی این رسته تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند، پرداخت مطالبات خبرنگاران را در اولویت قرار دهند و شایسته نیست که حق‌الزحمه آنان نادیده گرفته شود.

دکتر ستاری در خصوص لزوم فرهنگ نقد‌پذیری در مدیران استان نیز ابراز داشت: رسانه ها بدون دلیل و مستندات لازم حق انتقاد و افترا بستن به مدیران را ندارند مگر نقد سازنده، مستند و با ادبیات صحیح و هر دستگاهی هم که مورد نقد رسانه‌ها قرار گرفت بدون هماهنگی با شورای اطلاع‌رسانی استان حق شکایت از خبرنگاران را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود پدید شوم‌مبارزه با مواد مخدر را نیز از دیگر اولویت‌های کاری خود برشمرد و خبر داد: وجود معتادین متجاهر، زباله‌گردی، کودکان کار و بدسرپرست همگی ناهنجاری‌ تهدید کننده در سلامت جسم و روح مردم محسوب می‌شوند که باید همه دستگاه‌های اجرایی با استعانت از همکاری رسانه‌ها و سمن‌ها در مبارزه با این همه پدیده زشت نکوهیده عزمی مصمم داشته باشند.

دکتر ستاری ادامه داد: در حوزه ترک اعتیاد کمپ برداران هیچ مشکلی ندارد و از امکانات خوب و کافی برخوردار است اما در حیطه کمپ خواهران نیازمند امکانات و تمهیدات بیشتری هستیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید