مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۲ :: ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
در هر جایگاهی که هستیم باید بسیجی‌وار کار کنیم

صبح امروز مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همایش بزرگداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات شعبه ۲ تامین اجتماعی خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه بسیج، عصاره ی همه ی خوبی هاست و هر جا که بسیج باشد، از تقدس برخوردار است، ایثار، گذشت، تعالی، رشد و جدیت را از مفاهیم بسیج عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل خاطر نشان کرد : باید در هر جایگاهی که هستیم، بسیجی وار کار کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکید کرد: ما باید در هر جایگاهی که هستیم، بسیجی وار کار کنیم و اگر این کار را نکردیم، باید آماده مواخذه سخت در مقابل شهدا باشیم.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل خاطر نشان کرد : باید در هر جایگاهی که هستیم، بسیجی وار کار کنیم

وی افزود: این شجره ی طیبه ای که امام خمینی (ره) بنا کرده است، در سراسر جهان، ریشه زده است به طوری که هرجا که ندای مظلومی بلند است، مثل سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب، جنوب کشور، افغانستان و…، این بسیجیان هستند که به فریاد آنها می رسند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه، امروز در آمریکا، مردم وقتی میخواهند اعتراض خود را به گوش دولتمردان برسانند، تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را در معرض نمایش می گذارند،تصریح کرد: این بهترین مصداق برای تایید بسیج است، که ثمره ی آن عدالت است که حتی در قلب کشوری که هیات حاکمه ی آن، با کشورمان و مخصوصا بسیجیان دشمنی می ورزد، وجود دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام بیان کرد: اگر به دنبال چرایی این موضوع باشیم، ایثار، عدالت، نوع دوستی و توجه به ارزش ها و مفاهیم الهی را می توان به عنوان مهمترین دلایل برشمرد.

او با بیان اینکه یک جوان، همسر و فرزند خود را در شهر دیگری جا می گذارد، خطر را به جان می خرد و در مقابل دشمنان می ایستد تا یک آجر از حرم حضرت زینب (س) کم نشود، حاصل تربیت اسلام است، گفت: صدها جوان مثل این جوان، در سراسر جهان رویش پیدا می کنند و بسیج مردمی را تشکیل می دهند.

ویسکرمی افزود:هرچند در کشور ایران، مسائل و مشکلاتی داریم اما آن چه که مسلم است این است که با همت بسیجیان، به سمت زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه امروز مسئولان، خدمت بی منت و اثرگذار به مردم است تصریح کرد: بسیجی فقط آنها نیستند که پرونده ای در پایگاهها دارند، بلکه به فرموده ی رهبر انقلاب، جمعیت بسیجی، اگر می خواهد با آمریکا مقابله کند باید به مردم خدمت کند.
این مقام مسوول بابام اینکه مردم در همه ی عرصه های انقلاب حضور دارند گفت: این را باید در نظر داشته باشیم که چقدر بوروکراسی خود را برای مراجعات مردمی و جلوگیری از معطل شدن آنها، آماده و مفهوم بسیجی را نهادینه کرده ایم.

ویسکرمی عنوان کرد: خوب نیست که عنوان بسیجی بر ما مترتب باشد ولی برای رفع مشکلات مردم، با هم تفاهم نداشته باشیم که این خلاف تفکر بسیجی و تفکر رهبر انقلاب است.

امنیت کشور مرهون زحمات و تلاش‌های نیروهای امنیتی و بسیجیان است

در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان نیز در این همایش گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر بسیجی بودن برای ما روشن و مشخص شده است.

منوچهر گودرزی اظهار کرد: عزیزانی که جان خود را در عرصه‌های مختلف در طبق اخلاص گذاشتند همه بسیجی هستند و فرمانده آن‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی است.
وی با اشاره به معنای بسیج در کلام مقام معظم رهبر مبنی بر اینکه “بسیج مظهر عظمت کشور است و برای مردم مایه امید و افتخار و همچنین برای دشمنان هراس‌آور است”، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر بسیجی بودن را برای ما روشن و مشخص کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بسیج همواره در کار آبادانی کشور عزیزمان نقش تأثیرگذاری داشته است، تصریح کرد: امروز، امنیت کشور مرهون زحمات و تلاش‌های نیروهای امنیتی و بسیجیان است.

گفتنی‌ست: در پایان این مراسم پیام همایش بسیج سازمان تامین اجتماعی نیز قرائت شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید