معاون سیاسی استاندار:
تاریخ: ۱۱:۲۷ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
دستگاه‌های اجرایی موظفند با سمن‌ها همکاری لازم را داشته باشند

صبح امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در پنجمین کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان، گفت: همه ادارات وظیفه دارند در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نهایت همکاری را با سازمان‌های مردم‌نهاد داشته باشند‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجید منعمی ادامه داد: همراهی سازمان‌های مردم نهاد در رفع مشکلات جامعه، مصداق مردمی بودن دولت است و رفع آسیب‌های اجتماعی با نگاه تخصصی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه مدیریت و رفع آسیب‌های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر و اعتیاد از مهم‌ترین مأموریت‌هایی است که باید نسبت به اجرای آن به صورت علمی و تخصصی اهتمام ویژه داشته باشیم، اضافه کرد: در این راستا همایشی تخصصی با پنل‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آمار اعتیاد، طلاق، تجرد و سایر آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: مبارزه با معضلات اجتماعی به تنهایی و توسط یک نهاد ممکن نبوده و نیست و نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی خصوصا سمن‌ها و مردم هستیم از این رو در این راستا به زودی نشستی را با حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط برگزار خواهیم کرد.

منعمی در پایان یادآور شد: استان لرستان جزء ۱۷ استانی است که کمپ‌های ماده ۱۶ را دایر کرده است و در حال حاضر سه کمپ ماده ۱۶ در استان، فعالیت دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید